Phase Diagram

Title: 

Phase Diagram

Phase I

  1. Server load testing
  2. Image posts
  3. Comments

 

Phase II

  1. Audio Posts
  2. Drawing Room
  3. Votes and Bounties
  4. Synthetics (Phase I)

Comments

cool

yes!!!

real fuckign cool

Yuh

H

Hello

Hey dude

Epic

cool. i officially upvote this post by 1 point!!

thanks for the gold

kind stranger is dead no more gold

god i fucking hate reddit

reddit is a bastard site

reddit makes me want to burn out my retinas but it is what it is tbh

how do you even start to weed out the brainlets, there's too many of them to stop any social media platform from becoming a lawless wasteland with even the smallest spike in popularity

oh if this real then sick

very scared about audio posts

We boutta create new music genres

and Death Grips will sample them on new album (?)

ok

wat r synthetics

it's not a school

Sounds cool whatever it is

rubber vaginas . the purpose of this site is the promotion and sale of rubber vaginas

i promote bussy molds on this site. don't discriminate let's see some rubber bussy

fuck yeah

How long are these phases ?

eternal

You son of a bitch I’m in

is this major major major?

lookin good

Nice one sex

audio posts wil be am istake :/

lets go

thank you andy, very cool

also repress gov plates on vinyl i ain’t paying $600 for that shit my nigga

dude shut up

+

true

Cool

lets go

bounties? you mean like we're gonna become pirates

nice

Phase III

1. Profit

glow in the dark t shirt!!

oh how exciting

cannot wait to draw porn on a2b2 dot com

Now THIS is where it’s at, A2B2 porn will be the final frontier

where would you go once you've reached the top? drawing porn on a2b2 is the peak.

Phase III

1. New Death Grips album

THIS SITE IS NOT ASSOCIATED WITH DEATH GRIPS!!! >:(

new dg album when

but... we can joke about them and things that are associated with DG, that's not the problem

heyyyy that's pretty good

awesome!

oooooh

testing your server load rn

wonderful job team!!! i think this platform has a lot of potential. i cant wait to see the changes u guys bring about and the new things we get to try out. we behind yall 1000%!!!! :*

test my load here i cum 8=====D~~~~~~~~~~~~~~~~YGHHHHHHHHH

7.5/ 10
I expected more

thats pretty cool i guess

somebody gonna pentest

I’m excited to see what else is in store!! I’m loving the website so far, thank you for hosting it :D

<3

so fucking siked for this

Sounds neat. Looking forward to this.

excited about audio posts! looking forward to bringing my nightmares to life in your web domain

badabing badaboom

synthetics?

there are no plans for likes or something like that?

Likes are coming.

love ya work, chief

ok

Yo

poggers

Feelin like I'm in the matrix. I put my neo shades on fellas
Let's ascend

drawing room seems fun

what do you mean by synthetics

Audio Posts might be a curse lmao

this should be pretty exciting

is templeterry Ride?

:o

I must eat mud

Yep, I'm thinking based

RIP TERRY

very excited to see how this fleshes out, amazing job so far

Neat stuff here

Neat stuff here

Neat stuff here

Neat stuff here

Neat stuff here

This site reminds me of 90s chatrooms and i am so excited.

xD... Oh.... Ahahahaha, lol bro, lol

poggers

Tf is that? Im so confused and excited

neat :3

What's going on here

balls

r2d3

ok

will webm or mp4 be supported?

best social media platform

Very epic

nice, like it

poggers based poggers website a2b2

>:)

"Drawing Room"
This sounds interesting

bounties nice

when will phase 2 kick in exactly?

awesome

so is this website going to be anarchy like 2b2t

Try 4b4t

So do we drink the kool-aid now or later

GOOD 4CHAN

THANK YOU ROBO GRIP

Meowwwww

Really excited for phase 2 audio posts gonna be tha future

jebać disa syna diabła

dado is pleased

Can't wait for the phase II

drawing room?